Lediga jobb som Försäljnings- och marknadschefer i Kalix

Se lediga jobb som Försäljnings- och marknadschefer i Kalix. Genom att välja en specifik arbetsgivare kan du även välja att se alla jobb i Kalix som finns hos arbetsgivaren.

Försäljning- och Operativ Chef till ÅMV Production! Distansarbete erbjuds!

ÅMV Production befinner sig i en expansiv tillväxtfas och söker nu Försäljnings- och Operativ Chef som kommer spela en nyckelroll i att leda och vidareutveckla företaget.Vi söker dig som kan axla en bred roll och som vill vara med och driva tillväxt i en expansiv och innovativ organisation. En strategisk ledare med en välutvecklad kommunikativ förmåga som har en passion för försäljning och operativ utveckling. Du blir en värdefull del av en engagerad ledni... Visa mer
ÅMV Production befinner sig i en expansiv tillväxtfas och söker nu Försäljnings- och Operativ Chef som kommer spela en nyckelroll i att leda och vidareutveckla företaget.Vi söker dig som kan axla en bred roll och som vill vara med och driva tillväxt i en expansiv och innovativ organisation. En strategisk ledare med en välutvecklad kommunikativ förmåga som har en passion för försäljning och operativ utveckling. Du blir en värdefull del av en engagerad ledningsgrupp och får möjligheten att arbeta i ett företag som kombinerar traditionellt hantverk med modern teknik.


Om tjänsten


ÅMV Production söker nu en engagerad och resultatinriktad Försäljnings- och Operativ Chef som vill bidra till deras fortsatta framgång. I denna roll ansvarar du för att skapa och genomföra strategier för att fortsatt driva stark försäljningstillväxt, bygga långsiktiga kundrelationer och positionera företaget som en ledande aktör inom den mekaniska industrin. Du kommer även att övervaka driften av deras tre fabriker inom mekanisk industri och tillverkning, med fokus på hög produktionskvalitet och effektivitet, särskilt inom tillverkningen av deras innovativa produkt Flexiheater som är en tjältiningsmaskin. Du säkerställer produktionskvalitet och effektivitet samt följer upp efterlevnad av säkerhets- och miljöstandarder. Du kommer att ha ett nära samarbete med VD och ledningsgruppen för att säkerställa att ÅMV Productions försäljnings- och driftmål uppnås så att verksamheten fortsätter att expandera lönsamt, du rapporterar om verksamhetsresultat och kommer ansvara för att driva på processer med förbättringsstrategier för att främja innovation och konkurrenskraft. Som Försäljnings- och Operativ Chef är du en värdefull resurs för att ta ÅMV Production till nya framgångar, säkerställa fortsatt tillväxt och öka företagets lönsamhet ännu mer i en snabbt växande marknad.


Vad har Robert Ohlsson, VD, att säga om tjänsten och företaget?


”ÅMV Production AB är ett familjärt företag som kombinerar traditionellt hantverk med modern teknik inom tillverkning av tunnplåtsprodukter. Vi tar hand om hela processen – från råmaterial till färdig produkt och strävar alltid efter att leverera hög kvalitet och pålitliga lösningar. Vår vision är att växa tillsammans med våra kunder och medarbetare, med målet att nå en omsättning på 100 miljoner kronor inom tre år. Vi sätter stort värde på en arbetsmiljö där alla känner sig delaktiga, och där trivsel och stolthet över arbetet går hand i hand.
Med fokus på expansion i Norden, och särskilt genom vår produkt Flexiheater, ser vi fram emot en fortsatt resa tillsammans med våra samarbetspartners och kunder där du kommer ha en viktig roll!”


Vem är du?


Vi söker dig som några års erfarenhet i en ledande roll inom försäljning och/eller operationell verksamhet, gärna inom mekanisk industri eller tillverkningssektorn. Du är en säker och trygg ledare med god affärsförståelse och en dokumenterad förmåga att driva både försäljnings- och verksamhetsstrategier. För att lyckas i rollen krävs det att du är väldigt kommunikativ, analytisk och lösningsorienterad med förmågan att fatta välgrundade beslut. B-körkort är krav för tjänsten.


Meriterande för rollen:
Erfarenhet av projektledning och att leda fungerande team är meriterande.
Arbetat i Monitor är mediterande.



Arbetstider:


Tjänsten innebär huvudsakligen arbetstider mellan 06:30-16:00 på vardagar och 06:30-13:20 på fredagar. Flexibilitet är dock viktigt i rollen, andra arbetstider kan förekomma efter överenskommelse.


Arbetsort:


ÅMV Production ligger i Åsele men bor man inte på orten är distansarbete är fullt möjligt. Rollen inkluderar resor där tjänstebil ingår, resorna förekommer framför allt inom norra Norrland, även områden längst med kusten.


Ansökningsförfarande:


Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. ÅMV Production samarbetar med Norra Resurs i denna rekryteringsprocess, och tjänsten är en direktrekrytering, vilket innebär att du anställs direkt hos ÅMV Production. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med sex månaders inledande provanställning.
Vid frågor angående tjänsten vänligen kontakta ansvarig rekryterare Maria Berggren på [email protected].


Välkommen med din ansökan och bli en del av ÅMV Production!


Om Åsele Mekaniska Verkstad AB (ÅMV)
Åsele Mekaniska Verkstad AB (ÅMV) startades 1991 och i och med förvärvet av Scantec AB 1994 som sysslade med grovsmide och konstruktioner, utvecklades ÅMV till en plåtbearbetningsverkstad. Därefter har ett flertal nya kunder tillkommit och försäljningen har ökat successivt under de senaste åren. ÅMV Production ABs satsning på hög kvalitet, effektivitet och leveranssäkerhet har inneburit att man levererar till många större företag. Sedan 2012 så ingår ÅMV Production AB i koncernen Storskogen.


Om oss
Norra Resurs är en aktör inom rekrytering och bemanning i Norrland. Vi specialiserar oss på att matcha rätt kandidater med rätt roller och hjälper företag att bygga starka team. Med djup förståelse för den lokala arbetsmarknaden är Norra Resurs din pålitliga partner för rekryterings- och bemanningslösningar i Norrland. Visa mindre

Verkstadschef

Ansök    Apr 29    OnePartnerGroup Norr AB    Teamledare
Strömbergs Bil söker en lyhörd ledare till sin verkstadsavdelning!   Strömbergs Bil i Kalix är familjeägt och idag ett av Norrbottens äldsta bilföretag som grundades 1947. De säljer och servar Volkswagen personbilar transportbilar, Skoda samt Isuzu. De finns i Kalix med drygt 30 anställda och sätter stort värde i en bra arbetsmiljö och ett gott kundbemötande. Verkstadsavdelningen är deras största avdelning och har idag 15 medarbetare varav 10 mekaniker. D... Visa mer
Strömbergs Bil söker en lyhörd ledare till sin verkstadsavdelning!
 
Strömbergs Bil i Kalix är familjeägt och idag ett av Norrbottens äldsta bilföretag som grundades 1947. De säljer och servar Volkswagen personbilar transportbilar, Skoda samt Isuzu. De finns i Kalix med drygt 30 anställda och sätter stort värde i en bra arbetsmiljö och ett gott kundbemötande.
Verkstadsavdelningen är deras största avdelning och har idag 15 medarbetare varav 10 mekaniker. Deras kompetenta och erfarna medarbetare tar emot personbilar och lätta lastbilar för reparationer, felsökningar och installationer.
 
Om tjänsten
Som verkstadschef har du många ansvarsområden och du ska kunna hantera allt från personalfrågor och kundkontakt till administration och resultatuppföljning. I samverkan med andra avdelningar och genom deltagande i ledningsgruppen blir du också en viktig del i företagets fortsatta utveckling och kvalitetssäkring.

En verkstadschef behöver kunna vara både i nuet och framtiden på samma gång. I rollen förväntas du leda och bidra till den dagliga driften, samtidigt som du ska kunna förutse och planera in kompetenshöjande insatser och agera affärsmässigt.
 
Din profil
Vi söker dig som har god ledarskapsförmåga där du visar tillit till och förvaltar medarbetarnas kompetenser på ett lyhört och ödmjukt sätt. Genom engagemang, trovärdighet och kommunikation visar du vägen och skapar förståelse och motivation i arbetslaget.

Då det händer mycket varje dag på verkstaden behöver du vara bra på att prioritera och agera även under stress likväl som du bör vara trygg i att ta svåra och ibland snabba beslut.
För Strömbergs Bil är även kundnöjdheten otroligt viktig och vi ser därför att du har fallenhet för att möta människor på ett bra sätt och leverera en hög kvalitet.
 
För att vara aktuell för tjänsten måste du
Ha god datavana och lätt för att lära dig nya system.
Allmän fordonskompetens och/eller intresse inom området.
Tala och skriva svenska obehindrat.
Ha ett affärsmässigt tänk.
B-körkort.

 
Det är meriterande om du har
Kunskaper inom ekonomi och personaladministration.
Ledarerfarenheter från privat- och/eller yrkeslivet.

 
Övrig information
Anställningen kommer inledas med, för tjänsten relevanta, utbildningsinsatser inom bl.a. verkstadsledning.

Sista ansökningsdag är 29 maj 2024.

I denna rekrytering samarbetar Strömbergs Bil med OnePartnerGroup och personlighetstester och bakgrundskontroller är en del av vår rekryteringsprocess. Vi gör löpande urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas innan ansökningstiden gått ut. För frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, vänligen kontakta Peter Nilsson Sandlund, 070-549 94 82 / [email protected] eller Lena Jansson, 072-225 65 86 / [email protected]

Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Visa mindre

Försäljningschef till Part Construction

Försäljningschef till Part Construction AB Vi söker en dynamisk och resultatorienterad försäljningschef som är redo att ta ansvar för vårt framgångsrika säljteam. Är du en god ledare och har erfarenhet från byggbranschen? Då är detta för dig! Part erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler och lösningar till bland annat bostadsfastigheter, hotell och vårdhem. Part Construction är en del av Part Group som är en familjeägd... Visa mer
Försäljningschef till Part Construction AB

Vi söker en dynamisk och resultatorienterad försäljningschef som är redo att ta ansvar för vårt framgångsrika säljteam. Är du en god ledare och har erfarenhet från byggbranschen? Då är detta för dig!

Part erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler och lösningar till bland annat bostadsfastigheter, hotell och vårdhem. Part Construction är en del av Part Group som är en familjeägd företagsgrupp inom industriellt byggande. Part Construction erbjuder prefabricerade badrum av hög kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Huvudkontor och produktion finns i Kalix och med cirka 250 anställda och en omsättning på ca 550 miljoner kronor. Försäljningskontor och showroom finns i Arlandastad.

Om rollen som försäljningschef

Som försäljningschef kommer du att leda ett team av minst fyra säljare baserade i både Kalix och Arlandastad. Planer finns på att utöka med ytterligare en säljare. Du har ansvar för stora kunder och är delaktig i fördelningen av projekt och kunder till dina säljare. Du kommer att ha budgetansvar och vara en viktig medlem av vår ledningsgrupp.

I rollen ingår att driva försäljningen framåt och hantera både befintliga affärer och skapa nya möjligheter. Du identifierar nya potentiella projekt i byggfakta, hanterar och följer upp offerter samt skapar goda relationer med kunder. Du jobbar för att vidga försäljningen mot nya kunder och nya marknader. I rollen ingår även att driva förändringsarbete och hantera problemlösning mot kund och internt.

Vi erbjuder

Här har du chansen att arbeta på en viktig position i ett framgångsrikt företag med möjlighet att påverka och bidra till företagets tillväxt. Du verkar i en utmanande och dynamisk arbetsmiljö där du får arbeta med spännande projekt och stora kunder.

Kompetenskrav

Försäljningserfarenhet: Du bör ha gedigen erfarenhet av att leda och motivera ett säljteam. Du har tidigare haft ansvar för försäljning inom byggbranschen och kan visa upp dokumenterade resultat från tidigare anställningar. Erfarenhet av att följa upp och genomföra affärer samt att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder är avgörande.

Ledarskap och kommunikation: Som försäljningschef är du en viktig kommunikatör och ledare. Du är skicklig på att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och bygga starka relationer både internt och externt. Du är strukturerad och har förmågan att organisera och följa upp resultat för att säkerställa att målen uppnås.

Förändring och problemlösning: Du driver förändringsarbetet och är van att utmana befintliga försäljningsstrategier och arbeta för att vidga försäljningen mot nya marknader. Du är även en problemlösare både gentemot kunder och internt i organisationen.

Vi ser även att du:

• Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift
• Har B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten

Om anställningen

Tillträde augusti/september. Placering Kalix eller Arlandastad, med möjlighet att delvis utgå från Luleåkontoret.

Om ansökan

Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan. Då urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Nordisk Kompetens sköter denna rekrytering och du ansöker genom hemsidan www.nordiskkompetens.se/ledigajobb

Har du frågor?

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare

Mariam Al-Zamami på 070 699 96 70.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Försäljningschef till Part Construction

Försäljningschef till Part Construction AB Vi söker en dynamisk och resultatorienterad försäljningschef som är redo att ta ansvar för vårt framgångsrika säljteam. Är du en god ledare och har erfarenhet från byggbranschen? Då är detta för dig! Part erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler och lösningar till bland annat bostadsfastigheter, hotell och vårdhem. Part Construction är en del av Part Group som är en familjeägd... Visa mer
Försäljningschef till Part Construction AB

Vi söker en dynamisk och resultatorienterad försäljningschef som är redo att ta ansvar för vårt framgångsrika säljteam. Är du en god ledare och har erfarenhet från byggbranschen? Då är detta för dig!

Part erbjuder byggentreprenörer och fastighetsbolag projektanpassade byggmoduler och lösningar till bland annat bostadsfastigheter, hotell och vårdhem. Part Construction är en del av Part Group som är en familjeägd företagsgrupp inom industriellt byggande. Part Construction erbjuder prefabricerade badrum av hög kvalitet till konkurrenskraftiga priser. Huvudkontor och produktion finns i Kalix och med cirka 250 anställda och en omsättning på ca 550 miljoner kronor. Försäljningskontor och showroom finns i Arlandastad.

Om rollen som försäljningschef

Som försäljningschef kommer du att leda ett team av minst fyra säljare baserade i både Kalix och Arlandastad. Planer finns på att utöka med ytterligare en säljare. Du har ansvar för stora kunder och är delaktig i fördelningen av projekt och kunder till dina säljare. Du kommer att ha budgetansvar och vara en viktig medlem av vår ledningsgrupp.

I rollen ingår att driva försäljningen framåt och hantera både befintliga affärer och skapa nya möjligheter. Du identifierar nya potentiella projekt i byggfakta, hanterar och följer upp offerter samt skapar goda relationer med kunder. Du jobbar för att vidga försäljningen mot nya kunder och nya marknader. I rollen ingår även att driva förändringsarbete och hantera problemlösning mot kund och internt.

Vi erbjuder

Här har du chansen att arbeta på en viktig position i ett framgångsrikt företag med möjlighet att påverka och bidra till företagets tillväxt. Du verkar i en utmanande och dynamisk arbetsmiljö där du får arbeta med spännande projekt och stora kunder.

Kompetenskrav

Försäljningserfarenhet: Du bör ha gedigen erfarenhet av att leda och motivera ett säljteam. Du har tidigare haft ansvar för försäljning inom byggbranschen och kan visa upp dokumenterade resultat från tidigare anställningar. Erfarenhet av att följa upp och genomföra affärer samt att skapa och upprätthålla goda relationer med kunder är avgörande.

Ledarskap och kommunikation: Som försäljningschef är du en viktig kommunikatör och ledare. Du är skicklig på att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och bygga starka relationer både internt och externt. Du är strukturerad och har förmågan att organisera och följa upp resultat för att säkerställa att målen uppnås.

Förändring och problemlösning: Du driver förändringsarbetet och är van att utmana befintliga försäljningsstrategier och arbeta för att vidga försäljningen mot nya marknader. Du är även en problemlösare både gentemot kunder och internt i organisationen.

Vi ser även att du:

• Behärskar svenska och engelska väl i tal och skrift
• Har B-körkort och möjlighet att resa i tjänsten

Om anställningen:

Tillträde augusti/september. Placering Kalix eller Arlandastad, med möjlighet att delvis utgå från Luleåkontoret.

Om ansökan

Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan. Då urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Skicka därför din ansökan så snart som möjligt. Nordisk Kompetens sköter denna rekrytering och du ansöker genom hemsidan www.nordiskkompetens.se/ledigajobb

Har du frågor?

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare

Mariam Al-Zamami på 070 699 96 70.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Team Manager inom kundservice

Ansök    Okt 27    H1 Communication AB    Teamledare
Om oss H1/Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge. Om tjänsten Som team Manager hos oss arbetar du främs... Visa mer
Om oss

H1/Responda Group är ett ledande svenskt kundserviceföretag. Våra 500 medarbetare hanterar årligen fler än 10 miljoner kundkontakter - åt mer än 3 500 uppdragsgivare. Vår passion är att genom innovativ, effektiv och kvalitativ service leverera värdeskapande kundupplevelser och stärkta relationer. Vi har verksamhet i Stockholm, Eskilstuna, Kalix, Haparanda, Östersund, Arbrå samt Halden i Norge.

Om tjänsten

Som team Manager hos oss arbetar du främst med ditt team i vardagen och coachar de framåt mot uppsatta mål. Du tillhör produktionsledningen där vi har flera duktiga Team Managers som du samarbetar med och det finns även andra stödfunktioner som du alltid kan vända dig till för att få hjälp, råd eller stöttning.

I rollen ingår det att du lyssnar, återkopplar och följer upp dina medarbetares idéer, prestationer och beteenden. Du uppmärksammar de bra saker som dina medarbetare gör och säkerställer att de firas! Du rapporterar till Delivery manager och ingår i dennes ledningsgrupp där du är en aktiv och drivande deltagare.

Vidare innebär din roll att du:

• är din medarbetares viktigaste inspiratör och du skapar förutsättningar för delaktighet och engagemang
• är tillgänglig för medarbetarna i ditt team där du informerar, styr och coachar
• säkerställer att inkommande samtal besvaras i enlighet med våra mål
• har ett fullt personalansvar och genomför mål-,prestations-, resultat och lönedialoger.

Om dig

Vi söker dig som:

• har erfarenhet av att arbeta inom kundservice, gärna outsourcad och gärna på teamledarnivå
• har erfarenhet av att arbeta i Excel, att analysera resultat och därefter ta fram aktiviteter
• är mycket duktig på att kommunicera i tal och skrift i både svenska och finska

Det är meriterande om du:

• kan kommunicera på engelska både i tal och skrift

Som person är du pedagogisk och vill coacha andra. Du har en struktur i ditt dagliga arbete och har koll både på dina projekt samt medarbetarnas utveckling. Vidare är du en driven "doer" som får saker gjorda. Vi ser även att du tycker att service och ledarskap är utvecklande och roligt!

Vårt erbjudande

• En personlig, passionerad och professionell arbetsplats.
• Internutbildningar och möjligheten till vidareutveckling.
• Möjlighet till delvis remote-arbete.
• Friskvårdsbidrag på 3000kr.
• Ett roligt och engagerat gäng av kollegor.

Sista dagen att ansöka till tjänsten är den 12/11 2023. Vi tar emot ansökningar löpande och använder oss av löpande urval. Detta innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

Vill du veta mer? Kontakta då ansvarig rekryterare Amanda Spejare på [email protected] så besvarar vi dina frågor så fort som möjligt. Vi tar inte emot några ansökningar via mail, vänligen sök tjänsten via länken på vår hemsida.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre

Produktionsledare på Kalix Tele24

Ansök    Jul 8    Happyr AB    Teamledare
Kalix Tele24 rekryterar: Produktionsledare Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi hjälper kunder att hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt." Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt or... Visa mer
Kalix Tele24 rekryterar: Produktionsledare


Kalix Tele24 erbjuder svarsservice i olika former. Från svarstjänst till att ta hand om hela växelfunktionen, dygnet runt, året om. Vi hjälper kunder att hantera olika typer av kundtjänstuppdrag, fullt ut, eller vid behov. Vår affärsidé lyder: "Med marknadens främsta medarbetare erbjuder vi kostnadseffektiv och flexibel kundkontakt."

Kalix Tele24s kunder är små och stora företag, myndigheter, regioner samt organisationer i Norden. Företaget grundades 1992 och har sedan dess byggt upp en gedigen erfarenhet av professionella svarstjänster för såväl privat som offentlig verksamhet. På huvudkontoret i Kalix samt kontoren i Haparanda och Stockholm finns idag ca 165 medarbetare.

Besök gärna vår hemsidasamt våra sidor på Linkedin och Facebook.




Att vara Produktionsledare hos oss innebär att du ansvarar för daglig drift samt utveckling och uppföljning av ett tilldelat team, i syfte att våra kunder ska uppleva hög kundnöjdhet, kvalitet och effektivitet.

Du har personalansvar för ca 20 medarbetare stationerade vid våra kontor i Kalix och Haparanda. Tjänsten innebär att du ingår i företagets Produktionsledningsgrupp. Centralt för ledarskapet inom Kalix Tele24 är engagemang, tydlighet och målfokus genom ett coachande förhållningssätt och närvarande ledarskap. Tjänsten innebär arbete dagtid, måndag-fredag samt beredskap ca var 6-7:e vecka.

Tillträde sker enligt överenskommelse. Resor i tjänsten förekommer, främst till vårt produktionskontor i Haparanda.

Tjänsten är ett vikariat på 1 år med stor möjlighet till förlängning.

Vem söker vi?
För att vara framgångsrik i denna roll krävs att du bygger laganda, skapar förtroende och agerar med integritet. Du har ett coachande förhållningssätt och anpassar ditt ledarskap efter det situationen kräver. Du har lätt för att kommunicera såväl i tal som i skrift och värdesätter kvalitet och hög produktivitet. Att fatta beslut samt ge och ta ansvar är naturligt för dig och du tar till dig nya idéer och initiativ till förbättringar. Du brinner för att skapa en atmosfär där medarbetarna trivs och utvecklas.

Kvalifikationer:
• Ledarskapserfarenhet
• Treårig gymnasiekompetens eller motsvarande
• Flytande svenska och engelska i tal och skrift
• B-körkort

Meriterande är:
• Ledarskapsutbildning
• Erfarenhet från contact center branschen och/eller kundrelationer
• Erfarenhet av produktionsledning
• Erfarenhet av produktionsplanering

Har du frågor om tjänsten kontakta gärna:
Emma Nilsson, Produktionschef 070-669 44 99
Nathalie Wiklund, HR-Chef 073-846 02 94
Facklig företrädare: Unionen, [email protected]

Vi strävar efter en jämn könsfördelning och ser mångfald som en styrka, vi välkomnar medarbetare med olika bakgrund och arbetar för att våra arbetsplatser ska vara tillgängliga för alla.

I din ansökan vill vi att du bifogar CV och personligt brev. 

Välkommen med din ansökan! Visa mindre

Är du vår nya Teamledare?

Ansök    Maj 17    Partbyggen i Kalix AB    Teamledare
I din roll som Teamledare på Underhållsavdelningen kommer du framför allt att arbeta tillsammans med Avdelningschefen för att: Jobba aktivt för att upprätthålla en väl underhållen maskinpark och få produktionen att flyta smidigt Jobba med förebyggande underhåll och direkta insatser för att lösa akuta situationer som uppstår i produktionen Vara närvarande och skapa förutsättningar för alla medarbetare i teamet att tillsammans nå de uppsatta målen. Medverka ... Visa mer
I din roll som Teamledare på Underhållsavdelningen kommer du framför allt att arbeta tillsammans med Avdelningschefen för att:
Jobba aktivt för att upprätthålla en väl underhållen maskinpark och få produktionen att flyta smidigt
Jobba med förebyggande underhåll och direkta insatser för att lösa akuta situationer som uppstår i produktionen
Vara närvarande och skapa förutsättningar för alla medarbetare i teamet att tillsammans nå de uppsatta målen.
Medverka till en bra stämning på arbetsplatsen och skapa vilja och motivation

Rollen är ett funktionsansvar och innebär inget medarbetaransvar. Du rapporterar direkt till Avdelningschef.


Din profil/Vem söker vi:
Vi söker dig som har en positiv attityd, är energifylld och flexibel. Du ska kunna arbeta både självständigt och i grupp.
Krav:
Stresstålig, självgående, drivande och trivs i en ledande roll
Tekniskt intresserad och praktiskt lagd
Lätt att lära och förståelse för industriell produktion
Flexibilitet att kunna hoppa mellan olika moment
Förstå och kunna göra sig förstådd på svenska alt engelska
Erfarenhet av underhållsarbete
Vi ser gärna att du är noggrann, kan arbeta såväl självständigt som i grupp samt är van vid problemlösning

Meriterande:
Kunskaper i och erfarenhet av industriell tillverkning.
Grundläggande kunskaper i underhållsteknik.

Tycker du det här låter intressant? Sök i så fall omgående, intervjuer kommer att ske löpande och tillsättning kan komma att ske innan sista ansökningsdag!
Sista ansökningsdag: 31/5 – 2021
Tillträde: Enligt överenskommelse
Placering: Kalix
Arbetstider: Dagtid
Omfattning: Heltid
Vi tror på mångfald och ser gärna både kvinnliga och manliga sökande samt sökande med annan kulturell bakgrund. Din ansökan behandlas i enlighet med GDPR.
Skicka din ansökan till: [email protected], märk den med ”Teamledare Underhåll”.
Vid frågor kontakta avdelningschef Fredrik Lindvall, [email protected], mobilnummer 070-56 40 183


Part Construction AB | Industrigatan 17, SE-952 31 Kalix | [email protected] | www.partab.nu Visa mindre

Försäljningschef till kustområdet i Norrbotten

Vi söker just nu för kunds räkning en försäljningschef till kustområdet i Norrbotten. Drivs du av att leda och utveckla team och har några års erfarenhet av någon form av ledande sälj/key account position? Är du målmedveten och vill vara med och utveckla företags säljavdelning till en ännu högre nivå? Då är detta en möjlighet för dig! Om tjänsten Som försäljningschef kommer du att ansvara över att leda och utveckla försäljningsverksamheten i syfte att nå ... Visa mer
Vi söker just nu för kunds räkning en försäljningschef till kustområdet i Norrbotten. Drivs du av att leda och utveckla team och har några års erfarenhet av någon form av ledande sälj/key account position? Är du målmedveten och vill vara med och utveckla företags säljavdelning till en ännu högre nivå? Då är detta en möjlighet för dig!

Om tjänsten
Som försäljningschef kommer du att ansvara över att leda och utveckla försäljningsverksamheten i syfte att nå företagets försäljningsmål. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med övriga ledare inom organisationen. Vidare kommer du att ansvara och leda en grupp med säljare och coacha säljare kontinuerligt.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Leda och utveckla försäljningsverksamheten
• Säkerställa att mål och budgetar uppnås
• Arbeta strategiskt med kundrelationer, samt öka försäljningen genom befintliga och nya kunder
• Leda och coacha försäljningsteam

Om dig

• Erfarenhet av ledarskap inom försäljning
• God förståelse för affärsprocesser och säljtekniker
• B – körkort
• Du är flytande i både tal och skrift i svenska och engelska

Vidare ser vi att du har en lång erfarenhet inom försäljning och har ett genuint intresse för affärer. Därmed så har du även en god förståelse för affärsprocesser och säljtekniker. Du har en relevant utbildning inom försäljning eller motsvarande erfarenhet. Vidare har du tidigare erfarenhet av ledarskap, har en god kommunikationsförmåga och är en självgående ledare med en passion för försäljning. Du är resultatdriven och har en förmåga att skapa långsiktiga kundrelationer.

Placeringsort

Norrbottens kustregion

Om ansökan

Verkar det intressant? Tveka inte att skicka in din ansökan. Urvalsarbetet sker löpande så kan tjänsten komma att tillsättas innan ansökningstiden löpt ut. Skicka därför din ansökan snarast möjligt.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Nordisk Kompetens. Du ansöker genom att registrera CV och personligt brev via länken ovan eller på www.nordiskkompetens.se/ledigajobb.

Har du frågor?

Har du frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Thomas Nergård på 073 435 06 69.

Vi ser fram emot din ansökan! Visa mindre